fire_photo

fire_photo

Tuesday, January 25, 2011

10 RESTORAN PALING ANEH DI DUNIA

Sushi Restaurant Los Angeles
Terletak di tengah kota West Hollywood di jalur Sunset ini “Hanya Dewasa” Sushi Restoran, bar dan lounge adalah bahagian yang sama eksotis dan lazat. Puting spin baru pada sushi adalah meremehkan. Di mana lagi anda boleh menempah Nyotaimori “tubuh sushi”? Yang merupakan amalan dari makan sashimi atau sushi dari tubuh perempuan atau laki-laki. Makanan yang tidak pernah menyentuh model dan disajikan di daun pisang terbungkus dengan indah pada tubuh.

Ini adalah satu-satunya yang pertama dan nanti anda akan menemui beberapa lagi restoran lebih aneh dan luar biasa di dunia.

10 PhotosBeer Spa in the Czech Republic


Gunung Bahenec Wellness Hotel terletak di daerah Slezské Beskydy, di kota Pisek u Jablunkova, sangat dekat dengan sempadan Poland. Semua prosedur, yang juga termasuk Sauna Finland dan, selepas mandi bir, relaksasi di tempat tidur dari jerami gandum, memakan masa sekitar dua jam. The Bier Bottich Buruk (BBB, Bir tab mandi) resep dikandung oleh Hedwig Hotelier Austria Bauer dan merupakan rahsia yang terpelihara.

‘W’Duck Toilet Restaurant In Portugal


Adakah anda keberatan duduk di tandas sementara anda makan? Atau menyapu mulut dengan tisu tandas? Jangan ganggu muncul di W’Duck di Matosinhos jika anda perlu untuk memikirkan jawapan anda. W’Duck telah menduduki ruangan Sapataria tua Concalve di 245 Avenida da República di bandar pelabuhan ini Portugal kecil.

Dinner In The Sky Restaurant Las Vegas


Dinner In The Sky adalah sebuah restoran baru berasaskan Belgium yang digunakan untuk hoist crane pengunjung restoran tersebut, meja, dan waitstaff 150 meter ke udara. Makan malam di langit kini telah membuat jalan ke Las Vegas Pasar dengan grand opening pada Malam Tahun Baru

Maldives, Hilton Resort & Spa


Maldives, Hilton Resort & Spa adalah restorant dan resort dalam laut pertama di dunia. Direka bentuk di New Zealand dan dibina di Singapura dan sekarang dihantar di Maldives. Bagi anda yang mencari sesuatu yang menarik dan indah, Restoran bawah laut pertama di dunia hanya dibuka di resort Hilton di Maldives.  Ia seperti sebuah kapal selam raksasa stasioner direndam dalam air yang paling indah di dunia.

O’Noir Restaurant in Montreal, Canada


Gambar tidak hilang. Itu lah yang anda akan lihat jika anda makan di O’Noir. O’Noir merupakan sebuah restoran di Montreal, Kanada berusaha untuk menyebarkan Injil. Ia menawarkan makan malam dalam gelap. Tidak rendah, cahaya ambient. Kesemuanya kegelapan. jam tangan, lilin, telefon bimbit, bahkan apa yang bersinar dihapuskan.

Guolizhuang (Penis Restaurant Beijing)


Guolizhuang (Penis Restoran Beijing) merupakan sebuah restoran di mana hampir setiap hidangan ada zakar di dalamnya. Anda mempunyai pilihan anjing, yak, keldai, segel, dan banyak lagi. Menurut beberapa tradisi perubatan China, anda adalah apa yang anda makan. Jika anda pengecut, dianjurkan untuk makan buah pelir harimau atau sesuatu seperti itu untuk meningkatkan keberanian anda. Dan yang mencintai organ pembiakan haiwan lazat, mengangkat tangan anda! Anda akan mendapatkan banyak di tempat ini di Beijing kerana hanya itu yang mereka layani. Sekarang yang diperintahkan zakar anjing dihiasi dengan plum.

Robot Kitchen in Hong Kong


Robot Dapur di Hong Kong melakukan sebagai memasak, menyiapkan makanan. Dengan deru dan kilatan lampu, whizzes robot lain ke meja dan mengambil order pelanggan, sementara kumpulan kedua ke meja lain untuk memberikan pinggan makanan.

Hobbit House Restaurant Manila


Sebuah restoran kecil yang memaparkan rakyat kecil di mana parti dan makanan baik. Mereka mengiklan dengan memiliki pelayan yang terkecil di dunia dan itu memang benar. dia pemilik dan kakitangan adalah orang-orang kecil yang mempunyai reputasi besar  sebagai Bar ‘Live’muzik.

Asia SF Restaurant San Francisco


Asia SF adalah sebuah hip Restoran kecil yang terletak di Howard Street di San Francisco. Sepuluh tahun yang lalu dua orang membuka Restoran ini penuh dengan makanan deliscious dan sama delicisous artis wanita. Sebenarnya, para pemain secara teknikal bukan perempuan, tetapi illusionists gender “”

No comments:

Post a Comment